FAQ - Časté otázky

SYSTÉM ALL4SHOP

1. Aké sú výhody systému All4Shop oproti Atomeru?

Výhody systému All4Shop sú:
-        Jedinečný dizajn
-        Individuálny prístup z našej strany
-        Neobmedzené možnosti úprav
-        Žiadne mesačné poplatky, iba ročný poplatok za hosting
-        Jednorazová platba za vytvorenie e-shopu
-        Spoľahlivosť a bezpečnosť fungovania e-shopu
-        Efektívne fungovanie obchodu
-        Najlepší pomer cena / kvalita
-        Prehľadný systém administrácie
-        Prioritná technická podpora

2. Robí sa automatický upgrade systému?

Nie nerobí. Systém All4Shop nie je prenájmový systém. Stránka sa robí vždy z aktuálnej verzie, neskoršie úpravy či upgrady sa naceňujú podľa časovej náročnosti. Prenájmový eshop ponúkame na adrese www.Atomer.sk

3. Po objednaní služby poskytnete zdrojové súbory pre spustenie stránky na mojom hostingu?

Nie, zdrojové súbory neposkytujeme, stránka musí byť na našom hostingu.

4. Môžete mi dať prístup na FTP mojej stránky?

Priamy prístup na FTP Vám dať nemôžeme, nakoľko je server kvôli bezpečnosti chránený na prístup zvonka.

5. Je možné pridávať do eshopu ďalšie funkcionality?

Áno. Systém All4Shop je vytváraný presne na mieru zákazníka. To znamená, že v prípade potreby vieme pridať do systému ďalšie funkcionality.

6. Ktorý prehliadač je vhodný na prácu so systémom All4Shop?

Administrácia systému All4Shop je optimalizovaná pre prehliadač Mozilla Firefox, preto odporúčame používať výhradne tento prehliadač.

7. Koľko ma bude stáť eshop na systéme All4Shop?

Cena eshopu sa odvíja od viacerých faktorov, ako je voľba webdizajnu, funkcií na stránke a pod. Cenu si môžete vypočítať podľa nášho cenníka.

8. Je možné dohodnúť si osobné stretnutie u Vás v kancelárii?

Je to možné len v prípade väčších projektov (v rádovo tisíc Eur).

9. Môžem administrovať svoj eshop?

Samozrejme, bez administrácie by samotný eshop nemal zmysel. Sami si budete môcť administrovať svoj eshop cez administračný systém All4Shop.

10. Aká je stránka administrácie môjho eshopu?

V testovacej prevádzke - http://www.Vasa_Domena.all4shop.sk/admin/
V ostrej prevádzke - http://www.Vasa_Domena.sk/admin/

11. Môžem si napĺňať eshop "ostrými" údajmi už v testovacej prevádzke?

Áno, samozrejme.

12. Kde si zmením heslo prihlasovania do administrácie?

Heslo ako aj email prihlásenia si môžete zmeniť v module "Prihlásenie".

DOMÉNY

1. Čo ak mám už zaregistrovanú vlastnú doménu?

V takom prípade je potrebné po prechode na ostrú prevádzku zmeniť DNS záznamy domény za nasledovné:

DNS1: ns1.nameserver.sk
DNS2: ns2.nameserver.sk
DNS3: ns1.dnsbackup.net
DNS4: ns2.dnsbackup.net

Ak máte doménu s koncovkou.cz, tak naša "Sada jmenných serverů", teda NSSET je: YEGO-0001
O zmenu záznamov žiadaj svojho súčasného registrátora domény (ten, u ktorého si si doménu registroval).
Zmena záznamov sa prejaví do 24 hodín. To znamená, že stránka sa nespustí hneď ale v priebehu 24 hodín.

2. Je možné mať e-shop na subdoméne (príklad: eshop.tvojadomena.sk)?

Áno.

3. Mám vlastnú doménu, ale nechcem prísť o e-maily (ostanú o terajšieho poskytovateľa).

Je potrebné nastavit A záznamy pre Tvoju doménu na IP adresu 217.67.31.67. Nezabudni to nastaviť pre domena.sk aj www.domena.sk.

4. Ako mám nastaviť MX záznamy?

MX záznamy je potrebné nastaviť nasledovne:

tvoja_domena.sk 86400 MX 5 mailin.mx-hub.cz.
tvoja_domena.sk 86400 MX 5 mailin.mx-hub.sk.
tvoja_domena.sk 86400 MX 5 mailin.mx-hub.eu.
tvoja_domena.sk 86400 MX 5 mailin.mx-hub.net.
tvoja_domena.sk 86400 MX 100 as.mx-hub.net.
tvoja_domena.sk 86400 MX 100 as.mx-hub.sk.

Je potrebné, aby priorita bola zachovaná.

PLATBY

1. Môžu moji zákazníci platiť na eshope platobnými kartami?

Áno. Systém Atomer podporuje platobné brány CardPay od Tatrabanky, eCard od VUB a GP Webpay cez ČSOB.

2. Ktoré online platobné systémy ponúka systém All4Shop?

Online platobné systémy: Tatra banka TatraPay, VÚB ePlatby, ČSOB Platobné Tlačidlo, Sberbank WEBpay, SporoPay, UniPlatba, OTPpay, PayPal

3. Môžu moji zákazníci využívať splátkové systémy?

Áno, splátkové systémy pre Vašich zákazníkov sú Cetelem a Quatro.

4. Chcel by som viac spôsobov platby pre mojich zákazníkov.

Pomocou modulu „Spôsob dopravy a platby“ môžete pridávať spôsoby platieb a potom k nim pridať spôsoby dopravy, ktoré nám vyhovujú.

FAKTURAČNÝ SYSTÉM

1. Je možné prepojenie eshopu s mojím fakturačným systémom?

Samozrejme. Ak chcete vystaviť zákazníkovi faktúru na základe jeho objednávky, označíte si objednávky ktoré chcete fakturovať, exportujete ich do súboru a tento súbor potom naimportujete do Vášho fakturačného systému. Podporované systémy sú: OMEGA, ALFA plus, POHODA, Money S3, Money S4, Money S5, MRP-K/S, MRP, PROLUC, PREMIER.

2. Ktorý fakturačný systém mi odporúčate použiť?

Na výber máte z viacerých externých fakturačných systémov. My však ponúkame napojenie eshopu na náš vlastnoručne vytvorený Fakturačný systém. Pomocou neho, budete môcť spravovať svoje faktúry, pohyby na účtoch, platby, databázu zákazníkov a mnoho ďalšieho.

IMPORT

1. Je možné napojiť eshop na dodávateľa, prípadne naimportovať dáta z nejakého súboru?

Import údajov od dodávateľa, prípadne z nejakého súboru je možný. Je potrebné poslať do Technickej podpory potrebné informácie pre spracovanie dát.

2. Aký formát by mal mať súbor pre spracovanie importu?

Najvhodnejšie pre import sú súbory CSV a XML.

DIZAJN

1. Môžeme mať vlastný jedinečný dizajn?

Áno, ak Vám nevyhovuje ani jedna zo základných šablóniek, vytvoríme Vám webdizajn na mieru podľa Vašich požiadaviek.

2. Ako dlho trvá vytvorenie a implementácia dizajnu?

Žiaľ, nedá sa to presne odhadnúť. Záleží to od viacerých faktorov.

3. Môžem dodať vlastný dizajn?

Áno. Webdizajn Vám môže navrhnúť vlastný grafik a my ho následne naimplementujeme.

E-MAILY

1. Ako je to s e-mailami? Ponúka ich riešenie All4Shop?

Áno. Viete si vytvoriť emailové kontá priamo v administrácii cez modul "Nastavenia e-mailov".

2. Môžem na emaily používať externého klienta?

Áno. Do emailovej schránky sa dokážete pripojiť napr. cez Outlook, Windows mail, Mozillu Thunderbird, ... Alebo môžete využívať webmaily Horde a Roundcube z administrácie.

3. Dá sa nastaviť automatická notifikácia emailom po odoslaní objednávky?

Áno. V module "Stavy / e-mailové a SMS notifikácie" si môžete vytvárať stavy objednávok podľa svojich potrieb a nastavovať e-mailové a SMS notifikácie pre zákazníkov alebo pre Vás ako administrátora.

4. Môžem posielať zákazníkom hromadné emaily?

Pomocou mailing listu môžete posielať hromadné emaily, pridávať a editovať zoznam príjemcov, sledovať históriu odoslaných emailov.

ZÁKAZNÍCI

1. Budem môcť spravovať svojich zákazníkov?

Samozrejme. V module "Zákazníci" si môžete zákazníkov pridávať, triediť do skupín, exportovať zoznamy do CSV súborov, nastavovať zľavy jednotlivým skupinám alebo pre konkrétne kategórie tovarov, či nastavenie automatického zaradenia zákazníka do skupiny na základe obratu.

2. Majú moji zákazníci možnosť určitého vernostného programu?

Áno. Vernostný program slúži na odmeňovanie zákazníkov za objednávky vernostnými bodmi. Nastavenia, za koľko peňazí dostane zákazník jeden vernostný bod je potrebné urobiť v module "Vernostný program".

3. Chcel by som zákazníkom poslať zľavové kupóny na nákup produktov. Je to možne?

Pomocou modulu „Zľavové kupóny“ môžete vytvoriť zľavové kupóny.
Pri vytváraní kupónov môžete generovať jedinečné kódy kupónov, nastaviť percentuálnu alebo pevnú zľavu, sumu nad ktorú bude kupón platiť, počet a možnosti použitia a pod.

4. Chcem aby českí zákazníci mali ceny v korunách. Je to možné?

Áno. V module "Menové kurzy" si môžete nastaviť sekundárnu menu.

5. Ako zistím o čo majú zákazníci najväčší záujem?

V module "Štatistika vyhľadávania" môžete vidieť počty vyhľadávaných fráz na Vašom eshope.

OBJEDNÁVKY

1. Je možné vyhľadávanie objednávok podľa tovaru?

V module Objednávky je potrebné kliknúť na "Rozšírené vyhľadávanie" a tam je možnosť vyhľadať tovar podľa "Katalógové číslo tovaru".

2. Môžem pridávať tovary k už existujúcej objednávke?

Áno. V module "Tovar a kategórie" vyhľadáte tovar, ktorý chcete pridať k objednávke. Na konci riadku s názvom tovaru na nachádza ikonka "zelené plus". Potom už len vyberiete objednávku do ktorej chcete tovar pridať.

3. Keď si zákazník objedná tovar po telefonickom rozhovore, môžem objednávku vytvoriť ručne?

Samozrejme, v module "Objednávky" kliknete na "pridať objednávku" a vyplníte formulár.

TOVAR A KATEGÓRIE

1. Predávam tovary ktoré majú viac variantov. Môžem definovať tieto varianty?

Pomocou modulu „Parametre variantov tovarov“ viete pracovať s parametrami tovarov. Pomocou parametrov potom vytvárate jednotlivé varianty tovaru, ktoré zákazník prehľadným spôsobom hneď po kliknutí na daný tovar vidí.

2. Ako pridám vlastnosti k tovarom?

Pomocou modulu „Charakteristiky tovarov“ je možné jednoducho pridávať a editovať charakteristiky tovarov, teda vlastnosti, ktoré sa zobrazujú v detaile tovaru v prehľadnej tabuľke.

3. Je možné na stránke zobraziť najpredávanejšie produkty?

Áno. Môžete zobraziť najpredávanejšie produkty, súvisiace produkty, odporúčané produkty, akciové produkty.

RÔZNE

1. Ako docielim, aby sa eshop zobrazoval vo vyhľadávačoch?

Eshopy bežiace na systéme All4Shop sú už v základe dobre zoptimalizované pre vyhľadávače. Môžete však zvýšiť svoje šance vyplnením SEO nastavení pri stránkach, kategóriách aj jednotlivých produktoch.

2. Chcel by som, aby sa moje produkty zobrazovali v porovnávači Heureka.sk. Je to možné?

Áno. Pomocou modulu „XML export pre porovnávače“ budete môcť využívať služby porovnávačov vďaka XML exportu. Je možné zobrazovať produkty vo viacerých porovnávačoch: Heureka.sk, Pricemania.sk, Najnakup.sk, Superdeal.sk, Tovar.sk, Monitor.cien.sk, E-nakupovanie.sk, Najdicenu.sk a Pesiazona.sk.

3. Môžem pridať ďalší spôsob dopravy tovaru k zákazníkom?

Pomocou modulu „Spôsob dopravy a platby“ je možné pridávať a editovať prepravné a platobné podmienky, ktoré sa zobrazujú na stránke v košíku. Môžete si nastaviť intervaly cien alebo hmotnosti nákupu pri každom druhu dopravy.

4. Kde nájdem štatistiku predajnosti?

V administrácii po kliknutí na "E-shop" môžete vidieť štatistiku predajnosti, tržieb, objednávok a zákazníkov.

5. Chcel by som mať českú verziu eshopu.

V module "Jazyk" je na výber niekoľko jazykov, ktoré môžete pridať. Pomocou tohto modulu je možné zároveň upraviť základné texty eshopu a to takým spôsobom, že ich "preložíte".

6. Môžem dať prístup do administrácie mojim zamestnancom?

Áno. V module "Administrátorské kontá" vytvoríte nových používateľov a na záložke "Moduly" im pridelíte len tie, s ktorými chcete aby pracovali.
Podporované platobné systémy
Podporované platobné systémy
Prepojenie s účtovníctvom a ERP
Prepojenie s účtovníctvom a ERP
Podporované splátkové systémy
Podporované splátkové systémy
© 2006-2018 All4Net s.r.o. Internetový obchod All4Shop | Výhody oproti konkurencii | Cenník + objednávka | Referencie | Kontakt
Lucka.sk Vykurovanie.com Inlight.sk Boat.sk Sodexo Ditec.sk